6 Temmuz 2016 Çarşamba

Girizgah



Selamlar!

Buraya daha önce bir giriş yazısı yazmıştım ama sonradan düzenleme ihtiyacı duydum zira insanlara gereksiz yere biraz kin, kan, nefret, öfke kusmuşum; onu tamamen silip baştan yazmak istedim. 

Bu blogun herhangi bir konusu yok, yöneldiği özel bir alan yok. Ben özellikle okuduğum kitaplar ve izlediğim filmlerin kendime göre yorumunu yapmak istiyorum, sanata dair birkaç şey de paylaşabilirsem blog benim açımdan amacını gerçekleştirmiş olacak. Şiir olabilir, deneme olabilir, ben yazabilirim veya beğendiğim yazıları paylaşabilirim; resim olabilir; herhangi bir eser olabilir. Görüp, temas edip unutmak istemediğim her şey olabilir. 

Ve siz de okuduğunuz, gördüğünüz, beğendiğiniz şeyleri paylaşabilirsiniz veya doğrudan yazar olabilirsiniz, böylece bireysel kar için bireysel çaba yerine ortaklaşa yarar için ortaklaşa çaba oluşur, verimlilik artar, içerik zenginleşir, hem yazana hem okuyana daha faydalı olur falan filan. Yani aslında asıl amaç bu, özgün ve geniş bir içerik üretilsin, yazan da okuyan da keyif alsın. 

Bu bağlamda, eğer bu yazıyı okuyorsanız ve düşüncesi size güzel geldiyse, iletişime geçerseniz sevinirim:)

kitabipatates@gmail.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder